1.3 MultiJet II 75 HP Euro 5+
ძრავის მოცულობა: 1,248 სმ3
სიმძლავრე 75 ცძ
მაქს. ბრუნი: 200 ნმ/1500 ბრუნზე
ძრავის მოცულობა: 1,248 სმ3
სიმძლავრე 75 ცძ
მაქს. ბრუნი: 200 ნმ/1500 ბრუნზე
საწვავის ეკონომიური მოხმარება და დაბალი ემისია, შემცირებული ვიბრაცია და სტაბილური მართვა
ძრავის მოცულობა: 1,248 სმ3
სიმძლავრე: 90 ცძ
მაქსიმალური ბრუნი: 200 ნმ /1500 ბრუნზე
– MultiJet II “Common Rail” პირდაპირი შეფრქვევა ელ. კონტროლით, ტურბო და შიდა გაგრილებით.
– DPF ფილტრი და Start&Stop ტექნოლოგია.
– შესაძლებელია Start&Stop და ECOPack დამატება
მაქს. სიჩქარე: 158 კმ/სთ
საწვავის მოხმარება: 5 ლ/100 კმ – 4.8 ლ/100 კმ (S&S) – 4.4 ლ/100 -ზე (S&S, ECOPack)
CO2 ემისია: 133 გ/კმ – 126 კ/კმ (S&S) – 115 გ/კმ(S&S, ECOPack)
ემისიის დონე: Euro 5 (DPF)
საუკეთესო პერფომანსი, ქალაქში ეკონომიური
ძრავის მოცულობა: 1,598 სმ3
სიმძლავრე: 90 ცძ
მაქსიმალური ბრუნი: 200 ნმ /1500 ბრუნზე
– MultiJet II “Common Rail” პირდაპირი შეფრქვევა ელ. კონტროლით, ტურბო და შიდა გაგრილებით. 5 სიჩქარიანი Comfort-Mastic გადაცემათა კოლოფით
– ევრო 5, DPF ფილტრი, Start&Stop ტექნოლოგია, ECOPack დამატება
მაქს. სიჩქარე: 158 კმ/სთ
საწვავის მოხმარება: 4.9ლ/100კმ ემისიის დონე 130გ/კმ
დაზოგეთ თანხა და გამოიყენეთ ამ ვერსიის ეკონომიურობა
ძრავის მოცულობა: 1,598 სმ3
სიმძლავრე: 90 ცძ
მაქსიმალური ბრუნი: 290 ნმ /1500 ბრუნზე
– MultiJet II “Common Rail” პირდაპირი შეფრქვევა ელ. კონტროლით, ტურბო და შიდა გაგრილებით.
– DPF ფილტრი, Start&Stop ტექნოლოგია, ECOPack დამატება
მაქს. სიჩქარე: 164 კმ/სთ
საწვავის მოხმარება: 5.4 ლ/100 კმ – 5.2 ლ/100 კმ ( S&S) – 4.7 ლ/100 კმ ( S&S+ECOPack ) ემისიის დონე : ევრო 5+
იგრძენით მართვის სიამოვნება
ძრავის მოცულობა: 1,598 სმ3
სიმძლავრე: 105 ცძ
მაქსიმალური ბრუნი: 290 ნმ /1500 ბრუნზე
– MultiJet II “Common Rail” პირდაპირი შეფრქვევა ელ. კონტროლით, ტურბო და შიდა გაგრილებით.
– DPF ფილტრი, Start&Stop ტექნოლოგია, ECOPack დამატება
მაქს. სიჩქარე: 164 კმ/სთ
საწვავის მოხმარება: 4.7 ლ/100 კმ ემისიის დონე : ევრო 5+
ოპტიმალური ეკონომია
ძრავის მოცულობა: 1,956 სმ3
სიმძლავრე: 135 ცძ
მაქსიმალური ბრუნი: 320 ნმ /1500 ბრუნი
– DPF ფილტრი, Start&Stop ტექნოლოგია, ECOPack დამატება
მაქს. სიჩქარე: 179 კმ/სთ
საწვავის მოხმარება: 5.6 ლ/100 კმ ემისიის დონე : ევრო 5+
იდეალური გადაწყვეტილება ქალაქში სამოძრაოდ
ძრავის მოცულობა: 1,368 სმ3
სიმძლავრე: 90 ცძ
მაქსიმალური ბრუნი: 200 ნმ /1500 ბრუნზე
– მრავალწერტილიანი (MPI) ელ. შეფრქვევა
მაქს. სიჩქარე: 161 კმ/სთ
საწვავის მოხმარება:7.3ლ/100კმ -7ლ/100კმ (S&S) ემისიის დონე 169-163 გ/კმ, ემისიის დონე ევრო 6
ძრავის მოცულობა: 1,368 სმ3
სიმძლავრე: 120 ცძ
მაქსიმალური ბრუნი: 206 ნმ /3000 ბრუნზე
– მრავალწერტილიანი (MPI) ელ. შეფრქვევა
მაქს. სიჩქარე: 161 კმ/სთ
საწვავის მოხმარება:7.3ლ/100კმ -7ლ/100კმ (S&S) ემისიის დონე 169-163 გ/კმ, ემისიის დონე ევრო 6
ნაკლები დანახარჯები საწვავზე
ძრავის მოცულობა: 1,368 სმ3
სიმძლავრე: 120 ცძ
მაქსიმალური ბრუნი: 206 ნმ /3000 ბრუნზე
– მრავალწერტილიანი (MPI) ელ. შეფრქვევა
მაქს. სიჩქარე: 172 კმ/სთ
საწვავის მოხმარება: 4.9 კგ/100კმ ემისიის დონე 134 გ/კმ, ემისიის დონე ევრო 6
ეკოლოგიური და ეკონომიური ECO -ს ორმაგი ბენეფიტი
1.4 T-Jet 120 ცძ ბუნებრივ აირზე მომუშავე(მეთანი/ბენზინი) ვერსია უზრუნვეყოფს:
საწვავზე დანახარჯების მნიშვნელოვნად შემცირებას;
საუკეთესო აქსელერაციის მაჩვენებელს, თუნდაც სრულად დატვირთვის შემთხვევაში (206 ნმ/2000ბრ);
1.3 MultiJet II 90 ცძ EURO 5+ და1.6 MultiJet 100 და 105 ცძ-ით აღჭურვილი Eco- პაკეტით
შეიგრძენით მაქსიმალური კომფორტი თუნდაც სრულად დატვირთული ავტომობილის მართვისას.
ბი ლინკის უკანა დაკიდების სისტემა .
ოპტიმალური კომფორტი და მოცულობა. ახალი დობლო ბი-ლინკის დაკიდების სისტემით უზრუნველყოფს: ტარების კომფორტს, ძრავის სტაბილურობას, მაქსიმალურ უსაფრთხოებას. ტვირთამწეობა 1 ტონა მაქსი ვერსიისთვის