115 MultiJet Euro 5
ყველაზე ეკონომიური და ეკოლოგიური ვარიანტი: სრულყოფილი მსუბუქი და მძიმე საქონლის, საშუალო მოკლე ურბანული და დამატებითი ურბანული მგზავრობისას.
საუკეთესო ღირებულება თავის კატეგორიაში
დიდი გამოწვევა ყოველ სამუშაო მდგომარეობს ხარჯებისთვის, მაქსიმალურად შედეგი და არასდროს მაკომპრომეტირებელი ხარისხი. ამ მიზეზითაქვს ახალ Ducato-ს შემუშავებული გარანტიის მოქნილობა, მაღალი დატვირთვა და მაქსიმალური ეფექტურობა.
უკანა კარები შემუშავებულია არსებული ყველა დატვირთვით, ხოლო გვერდითი კარი იღება ძალიან ადვილად.
შიგნით, სპექტრი გაძლევთ მოქნილი გადაწყვეტილებების გარანტიას
დასატვირთ სივრცეში უბადლო: მადლობა დისტანციის ოპტიმიზაციისთვის, საჭე თაღები, სთავაზობს ფართო და რეგულარული ფორმა, რომელიც განკუთვნილია, ასევე შეესაბამება თაროებს, დანაყოფი, რომელიც შეიძლება იქნას გამოყენებული ძალიან მარტივად და უსაფრთხოდ.
უფრო ეფექტური, უფრო ეკო მეგობრული, უკეთესი შესრულება
Ducato ხელმისაწვდომია 4 Euro 5+ ძრავებით 115, 130, 150 და 180 HP ელექტრო ვარიანტი, ასე რომ თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ დარწმუნებული იყოთ, მის შესაძლებლობებში, რომელიც საუკეთესოდ შეესაბამება თქვენს სატრანსპორტო საჭიროებებს.
ყველაზე ეკონომიური და ეკოლოგიური ვარიანტი: სრულყოფილი მსუბუქი და მძიმე საქონლის, საშუალო მოკლე ურბანული და დამატებითი ურბანული მგზავრობისას.
Displacement: 1956 cc
Max. სიმძლავრე: 115 ც.ძ. / 85 კვტ 3700 rpm
Max ბრუნვის: 280 Nm at 1500 rpm
– ელექტრონულად კონტროლირებადი საერთო გადამზიდი MultiJet II პირდაპირი შეფრქვევით ტურბოდიზელის და ინტერქულერი.
– Pistons გაგრილების არხი უმაღლესი ბრუნვის დონეზე.
– ღია და ეკონომიკური: მხოლოდ 180 კგ, გარანტირებული ქვედა საწვავის ხარჯი და მაღალი სიმძლავრის.
– 5 სიჩქარიანი მექანიკური კოლოფი.
– დაგეგმილი მომსახურების ყოველ 48,000 კმ.
მაქსიმალური სიჩქარე: 138-148 კმ / სთ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
NEDC მოხმარება: 6.4 -7.1 ლ / კმ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
CO2- ის გამოყოფა: 166 – 182 გ / კმ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
მოქნილობა, ადვილი მამოძრავებელი და ოპტიმალური დაჩქარება, თუნდაც მძიმე ტვირთის შემთხვევაში: იდეალური ძრავი ყველა გარემოებისთვის.
Max ბრუნვის: 320 ნმ 1800 rpm
– ელექტრონულად კონტროლირებადი Common Rail MultiJet II პირდაპირი შეფრქვევით ტურბოდიზელის და intercooler.
– Pistons გაგრილების არხი უმაღლესი ბრუნვის დონეზე.
– ხელმისაწვდომია Start & Stop სისტემა მოთხოვნით.
– ქვემო გაშვებული ხარჯები, შესანიშნავი შესრულება და პროდუქტიულობა
– დაბალი გამონაბოლქვი: სისტემა EGR (გამონაბოლქვი გაზის recirculation) სარქველი და DC Motor ნაწილობრივი რეცირკულაციის გამონაბოლქვი აირები.
– 6-სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით. – ასევე ხელმისაწვდომია Comfort-Matic რობოტიზებული კოლოფი
– დაგეგმილი მომსახურების ყოველ 48,000 კმ.
მაქსიმალური სიჩქარე: 145-155 კმ / სთ (დამოკიდებულია ვერსია)
NEDC მოხმარება: 6.3 – 7.1 ლ / 100 კმ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
CO2- ის გამოყოფა: 164-183 გ / კმ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
მეტი ძალაუფლება და უფრო ბრუნვის სწრაფი რეაგირება და კაშკაშა შესრულება, სთავაზობს ოპტიმალური ბალანსის ძალას და საწვავის ხარჯის შემცირებას.
Displacement: 2287 cc
Max. სიმძლავრე: 148 ც.ძ. / 109 კვტ 3600 rpm
Max ბრუნვის: 350 Nm at 1500 rpm
– ელექტრონულად კონტროლირებადი Common Rail MultiJet II პირდაპირი ინექცია ცვალებადი გეომეტრიით turbocharger და intercooler.
– Pistons გაგრილების არხი უმაღლესი ბრუნვის დონეზე.
– ხელმისაწვდომია Start & Stop სისტემა მოთხოვნით.
– დაბალი გამონაბოლქვი: სისტემა EGR (გამონაბოლქვი გაზის recirculation) სარქველი და DC Motor ნაწილობრივი რეცირკულაციის გამონაბოლქვი აირები
– 6-სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით. – ასევე ხელმისაწვდომია Comfort-Matic რობოტიზებული კოლოფი.
– დაგეგმილი მომსახურების ყოველ 48,000 კმ.
მაქსიმალური სიჩქარე: 152-161 კმ / სთ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
NEDC მოხმარება: 6.3 – 7 ლ / 100 კმ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
CO2- ის გამოყოფა: 164-183 გ / კმ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
ყველაზე ძლიერი 4 ცილინდრიანი სპექტრი, სთავაზობს უმაღლესი შესრულებას თავის კატეგორიაში. მოქნილობას, მართვის კომფორტს, პროდუქტიულობას და უხმაურო მგზავრობას, საკმარისი ძალა ყველა მიზნებისათვის.
ცვლილება: 2999 cc
Max. სიმძლავრე: 177 ც.ძ. / 130 კვტ 3500 rpm
Max. ბრუნვის: 400 ნმ 1400 rpm
– ელექტრონულად კონტროლირებადი Common Rail MultiJet II პირდაპირი ინექცია ცვალებადი გეომეტრიით turbocharger და intercooler.
– ელექტრონულად კონტროლირებადი Common Rail MultiJet პირდაპირი ინექცია ცვალებადი გეომეტრიით turbocharger და intercooler.
– Pistons გაგრილების არხი უმაღლესი ბრუნვის დონეზე.
– დაბალი გამონაბოლქვი: სისტემა EGR (გამონაბოლქვი გაზის recirculation) სარქვლის ნაწილობრივი რეცირკულაციის გამონაბოლქვი აირები.
– 6-სიჩქარიანი მექანიკური გადაცემათა კოლოფით.
– ასევე ხელმისაწვდომია Comfort-Matic რობოტიზებული კოლოფი.
– დაგეგმილი მომსახურების ყოველ 48,000 კმ
მაქსიმალური სიჩქარე: 155-171 კმ / სთ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
NEDC მოხმარება: 7.6-8 ლ / 100 კმ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
CO2- ის გამოყოფა: 200-210 გ / კმ (დამოკიდებულია მოდელი და ვერსია)
ნაკლები საწვავის მოხმარება და შეამცირებული საექსპლუატაციო ხარჯები
ყველაზე ნაკლები საწვავის მოხმარება თავის კლასში
მხოლოდ 6,3 ლ / 100 კმ 130 MultiJet Euro 5+ (მოკლე ბაზა სტანდარტული სახურავი დაბალი 26Q სახურავი კომბინირებული ციკლი), ჩანაწერი დანაზოგების
-15% მოხმარების კომბინირებული ციკლის დაწყება და Stop-ი.
სამსახურის ინტერვალით 48.000km ერთად MultiJet II ძრავები Euro 5 +
Cx – air penetration კოეფიციენტი – 0.31, ერთ-ერთი საუკეთესო თავის კლასში უკეთესი შესრულება და ენერგომოხმარება.
სიჩქარეები კოლოფის ინდიკატორი
გთავაზობთ, სიჩქარის ცვლილების ოპტიმალურ ვარიანტს, ეკონომიურ წვას და ნაკლებ დანახარჯებს.
START&STOP
ავტომატურად გამოირთვება ძრავი , როდესაც მანქანა მოხვდება საცობში ,როდესაც მანქანა ჩაგდებული ნეიტრალურში.
ყველა ფუნქცია, რომელიც კომფორტის გარანტიაა და უსაფრთხოებისთვის საჭიროა რჩება გააქტიურებულია (კლიმატის კონტროლი, რადიო, საქარე მინის საწმენდები). არსებული MultiJet 130 და 150 HP სისტემებში.
კომფორტული სიჩქარეები გადამრთველი
ეფექტური მექანიკური გადაცემათა კოლოფი
მექანიკური გადაცემათა კოლოფი 6+1
აუმჯობესებს მუშაობას
ამცირებს საწვავისმოხმარებას
ხდის მართვას ნაკლებად დამღელეს, განსაკუთრებით მოგზაურობის და საცობის შემთხვევაში.
თავიდან გაცილებთ არასაჭირო სიჩქრის ცვლილებას
გასაღების ღილაკი უსაფრთხოს ხდის მოძრაობას, მაშინ როცა მანქანა არი სრულად დატვირთული და მოძრაობს რთულ რელიეფზე
თქვენ შეგიძლიათ დატკბეთ არჩევანის 3 რეჟიმით:
ავტომატური ნორმალური მოძრაობისთვის.
ავტომატური დაღმართზე მოძღაობის ასისტენტი მაშინ როცა მანქნა სრულად დატვირთულია.
მექანიკური მძროლისთვის სრულად მორგებული მართვა.
სრლი გარანტისთვის და ეფექტურობისთვის გამოიყენეთ ავტომატური რეჟიმი, რომელიც უზრუნველყოფს ძრავის სიჩქარი ოპტიმიზაციას და არის უფრო სანდო.
* ხელმისაწვდომია 130 MultiJet, 150 MultiJet და 180 MultiJet.
ნაკლები დაზიანების რისკი გულისხმობს მეტ დროს და ფულის დანაზოგს
Ducato შემუშავებულია, რათა შეამციროს რისკი დაზიანება და გაზარდოს თქვენი პროდუქტიულობა.
მაღალი განათების კლასტერი : მათი განლაგება იცავს მათ განლაგებას ინციდენტის შემთხვევაშიც კი.
სამ ნაწილიანი ბამპერი : ინდივიდუალური სექციები შეიძლება ადვილად შეიცვალოს იმ შემთხვევაში, თუ რაიმე დაზიანდება, ქვედა სარემონტო ხარჯები შედარებით მცირე იქნება ერთი ცალი ბამპერისთვის.